zaterdag 6 april 2013

Terug van weggeweest...

Hello ladies!

Kennen jullie mij nog? Of beter gezegd... Kennen jullie Fabulously Beautiful nog? ;)
Praktisch een jaar heb ik niet geblogged, en dat vind ik eigenlijk behoorlijk shocking! Meer dan ik in eerste instantie had verwacht, eigenlijk.
 photo 72412_550220831678077_204863544_n.jpg
In dat jaar is er veel veranderd in mijn leven, zo ben ik aan een tweede baan gestart bij het COA (Centraal orgaan Opvang Asielzoekers), waar ik ook al eens een jaar stage liep. Ik ben hier momenteel nog steeds werkzaam als AMV-medewerker, waarbij in jongeren begeleid die Alleenstaand en Minderjarig zijn. Een baan waarin geen dag hetzelfde is en waarbij ik het ontzettend naar mijn zin heb!
Verder werden mijn man en ik afgelopen oktober blij verrast met babynieuws; Ik bleek zwanger! Hoera! Een grote droom van ons ging in vervulling. Momenteel moet ik nog 10 weekjes doorbikkelen tot we ons kleintje vast kunnen houden. Heerlijk! Helaas werd dit geluk bruut overschaduwt toen ik op vakantie was in Gambia, afgelopen december. Mijn moeder (die daar met papa is gaan wonen in 2010) overleed plotseling aan de gevolgen van Malaria... Je snapt, een hele onwerkelijke situatie, juist toen ik daar was.
Een jaar vol mooie en minder mooie momenten, wat ook verklaard dat ik geen tijd had om te bloggen, ik had het te druk met écht leven ;). Toch kreeg ik steeds vaker de vraag waarom ik eigenlijk niet meer blogde; mensen misten mijn posts namelijk, hier op Fabulously-Beautiful!
Vandaar dat ik vandaag heb besloten weer rustig aan (met dikke buik en wel ;)) terug te komen op FB, mét beauty-blogposts! De tijd heeft niet stil gestaan en beauty doet dat ook niet. Ik geniet nog steeds volop van mooie producten en fijne gadgets.

Hopelijk vind je het leuk af en toe weer eens te komen lezen, hier op FB! Ik zou het in elk geval erg leuk vinden om je als lezeres (weer) te mogen verwelkomen. :)

Heel veel liefs,

Jorna

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom terug! Het klinkt zeker als een bewogen jaar waarin veel gebeurd is.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Anoniem zei

Welkom terug! Het klinkt zeker als een bewogen jaar waarin veel gebeurd is.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Anoniem zei

Leuk dat je er weer bent! Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

KimsKie's Nails zei

Wooo dat is een pittig jaar geweest dan! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, helaas gecondoleerd met je moeder... Wel leuk dat je weer terug bent!

Jorna zei

Dankjewel voor het warme welkom en de felicitaties, ladies! <3 Dat voelt heel fijn! ^^

Roxanne zei

Ik krijg helemaal kippenvel. Wat erg wat er is gebeurd met je moeder :( Heel veel sterkte toegewenst! Maar....er zit een klein wondertje in je buik! Wat geweldig. Gefeliciteerd met het bijna mama-zijn. :)

Jorna zei

Ja, 't was niet de leukste vakantie ooit (...). Maar goed, that's life, was allang blij dat ik daar was. Moest zo zijn blijkbaar.
Dankjewel!! We kijken er erg naar uit!

Chiara zei

Wat leuk dat je er weer bent! En wat een emotioneel jaar heb je achter de rug, zeg! Diepe dalen en hoge pieken.
Knap dat je nu toch weer aan je blog bezig bent.Ik heb je wel gemist en heb me vaak afgevraagd hoe het zou gaan